754

ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟
ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، ﻧﻤﯿﺸﻪ !
ﻫﻤﺶ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ

753

قبلنا قهر کردن و کات کردن و اینا آسونتر بود.

الان باید صد جا طرفو بلاک کنی (فیسبوک، توییتر، پلاس، وایبر، whats app، وی چت، BBM، لاین...)

هفت خان رستمه!

752

میخوام یکی از بزرگترین دغدغه های زندگی رو براتون حل کنم!

سرود اول اخبار:

ما مسلح به الله اکبریم
بر صف دشمنان حمله می‌بریم

ما همه پیرو خط رهبریم
بر صف مشرکان حمله می‌بریم

لا اله لا اله لا اله الا الله
لا اله لا اله لا اله الا الله

وحده وحده وحده وحده
انجز انجز انجز وعده

نصر نصر نصر عبده
لا شریک لا شریک لا شریک له

انجز وعده و نصر عبده
انجز وعده و نصر عبده

الله اکبر خمینی رهبر

باور کنید تا امروز نمیتونستم درست تلفظش کنم.بعضی جاهاش برام نا مفهوم بود.

امیدوارم یکی ازدغدغه هاتونو برطرف کرده باشم :))))   

751++

ﯾﻪ ﺑﺎﺑﺎﯾﯽ ﻣﺮﻏﺪﺍﺭﯼ ﺩﺍﺷﺖ ﯾﻪ ﺷﺐ ﺭﻓﺖ ﻣﯿﻮﻥ ﻣﺮﻏﺎﮔﻔﺖ: 

ﻗﺴﻢ ﻣﯿﺨﻮﺭﻡ ﻓﺮﺩﺍ ﮐﻪ ﺍﻭﻣﺪﻡ ﻫﺮ ﻣﺮﻏﯽ ﺍﮔﻪﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ﺗﺨﻢ ﻧﺬﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺗﯿﮑﻪ ﺍﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ.

ﺑﻌﺪ ﯾﻪﻣﺮﻏﯽ ﺭﻭ ﻣﯿﮕﯿﺮﻩ ﺟﻠﻮ ﭼﺸﻢ ﺑﻘﯿﻪ ﻣﺮﻏﺎ ﮐﻠﻪ ﺷﻮ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻩ ﺟﻠﻮ ﻣﺮﻏﺎ

ﮐﻪ ﺣﺴﺎﺏ ﮐﺎﺭ ﺑﯿﺎﺩ ﺩﺳﺘﺸﻮﻥ.

ﺭﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﺍﻭﻝ ﺻﺒﺢ ﻣﯿﺎﺩ ﻣﺮﻍ ﺍﻭﻟﯽ ﺭﻭ ﻭﺭ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ﺗﺨﻢ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ،

ﺩﻭﻣﯽ ﺭﻭ ﻭﺭ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ، ﺳﻮﻣﯽ ﺭﻭ ﻭﺭ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ ﭼﻬﺎﺭﺗﺎ ، 

ﭼﻬﺎﺭﻣﯽ ﺭﻭ ﻭﺭ ﻣﯿﺪﺍﺭﻩ میبینه ﺩﻭﺗﺎ ﺗﺨﻢ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ . 

ﺩﺍﺩ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﻗﺮﺍﺭﻣﻮﻥ ﭼﯽ ﺑﻮﺩ؟ﺣﯿﻮﻭﻧﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ ﺗﻮ ﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺭﺣﻢ ﮐﻦ ﻣﻦﺧﺮﻭﺳﻢ!! 

750

مورد داشتیم دختره از پایین به زرافه نگاه میکرده ، زرافه هم از پایین به کلیپس دختره

749

تو پاکستان یه بازی هست به اسم "بمب وسط"
یه بمب وسط میزارن تایمرشُ فعال میکنن، هرکی اول در بره خره.

748

خدایا این شادیو ازم نگیر...
کودک درونم زبون باز کرده بهم میگه مامان!

747

746

ﺑﺎ کسی که ﺧﺮه ﺑﺤﺚ ﻧﮑﻦ! ﺳﻮﺍﺭﺵ ﺷﻮ

پیتی کو پیتی کو ، کن :)

این چرا هیچی نمیاد ازش؟؟؟؟؟

744

اعتراف کن بچگیت واسه ی بارم ک شده، خودکار کردی تو مداد تراش!!......

...اعتراف کن :|

روز انتقام

سلام منظره هستم
امروز میخام براتون یه دادماست بکشم.....
من عاشـــــــــــــــق دادماستم.....

:))))))))))))))

742

کاش من سه تا بودم یکی رو میفرستادم دانشگاه یکی رو سر کار خودمم تو خونه میخوابیدم!

741

كودك درونم ازم مازاراتي خواسته ...!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
خدا هيچكس و شرمنده كودك درونش نكنه ..

والاتر ، زيباتر و بهتر

امام حسین (ع):

اگر دنيا باارزش‌ شمرده‌ شود، منزل‌ آخرت‌ و دار ثواب‌ الهی‌ باارزشتر و والاتر است‌.

و اگر بدن‌ و جسم‌ انسانها براى‌ مرگ‌ آفريده‌ شده‌، به‌ خدا سوگند كشته‌ شدن‌ انسان‌ با شمشير (شهادت‌) بهتر است‌.

و اگر رزق‌ و روزى‌ موجودات‌ تقسيم‌ شده‌ و مقدّر گرديده‌، زيباتر و آن‌ است‌ كه‌ انسان‌ در طلب‌ رزق‌ و روزي‌ كمتر حرص‌ داشته‌ باشد.

اگر جمع‌ كردن‌ اموال‌ براي‌ ترك‌ كردن‌ آن‌ است‌، چرا انسان‌ آزاده‌ نسبت ‌ به‌ اين‌ چيزي‌ كه‌ ترك‌ كردنی‌ است‌ بخل‌ بورزد.امام حسین (ع): اگر دنيا باارزش‌ شمرده‌ شود، منزل‌ آخرت‌ و دار ثواب‌ الهی‌ باارزشتر و والاتر است‌.

739

ﭘﺮﯾﺮﻭﺯ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ، ﯾﻪ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ
ﭼﺴﺒﻮﻧﺪﻩ ﺭﻭﯼ ﺻﻔﺤﻪ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﻣﺎﺷﯿﻨﺶ ...
ﺑﻬﺶ ﻣﯽ ﮔﻢ ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻧﺎﻣﻪ ﺟﺮﯾﺎﻧﺶ ﭼﯿﻪ ؟؟؟ :|:|
ﺟﻮﺍﺑﯽ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ 2 ﺭﻭﺯ حالمو نمیفهمیدم :|
.
.
.
.
.

.
ﮔﻔﺖ : ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺍﯾﻦ ﺩﻭﺭﺑﯿﻨﺎﯼ ﺗﻮﯼ ﺟﺎﺩﻩ ﻧﻔﻬﻤﻦ
ﺳﺮﻋﺘﻢ ﭼﻨﺪ ﺗﺎﺳﺖ !!

738

نوددرصد smsهاى دهه محرم:
1.شام چه ساعتى ميدن؟
2.شام چى هست حالا؟
3.مطمئنى اونجاشام ميدن؟
4.اگه رفتيم وشام داده باشن چى؟
5.خواستن شام بدن يه تک زنگ بزن؟
6.واسم موقع شام جا بگیر؟
7.بدبخت نيومدی شام دادن

737

بابای خوب

بابای خوب

736

735

به نظر من باهوش ترین موجودات دنیا "جوش" ها هستن
که دو روز قبل می فهمن ما دو روز بعد قراره بریم یه جای مهم...! :|

734

سبقت

733

خدایا... تو این دنیای کثیف...این قلب پاک چی بود اخه به ما دادی ..

732

تو دستشویی شیر آبو نیم دور می پیچونی

کل آب شهر ازش میپاشه به در و دیوار و سر و صورتت ، 

حالا ۱۷ دور باید بتابونی تا بسته شه!!!

731

"این از کجا اومد؟" چیست؟
.
.
.
.
.
.
رایج ترین سوال در کلاس ریاضی :-| :-))

دستم یخ کرد!

الان اینقد سردمه دستمو گذاشتم جلو فن لپتاپم!
یکی این بخاری رو روشنش کنه.. مردیم از سرما!!! 

729

هــمـانـطـورکــه خــوردن شــراب حــرام اســت ،

خــوردن غــصـه هــم حـــرام اســت

و خـــوردن هـیـچ چــیـز مــثـل خــوردن غــصـه حــرام نــیـسـت ...
اگـر مــا فـهـمیدیــم کــه جـهان دار عــالم اوســت

دیــگـر چـه غصــه ای بــایـد بخـــوریـم ؟


آهنگ پیشواز کی قشنگ تره...

ﺩﺧﺪﺭﺍﯾﯽ ﮐﻪ ﺁﻫﻨﮓ ﭘﯿﺸﻮﺍﺯ ﺩﺍﺭﻥ
.
..
.
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﻫﺎﺷﻮﻧﻮ ﺑﺬﺍﺭﻥ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﮐﺪﻭﻣﺸﻮﻥ ﻗﺸﻨﮓ ﺗﺮﻩ
.
.
به ته دیگ ماکارونی قسم اگر منظور دیگه داشته باشم!!!

727

ﺍﯾﻦ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺖ ﻣﻦ ﺭﻓﺘﻪ ﮐﻤﮏ ﺍﻭﻥ ﺳﻤﺖ ﭼﭙﯿﻪ
ﺩﻫﻨﺶ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﺷﺪ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻧﻮﺷﺖ |:

726

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﻬﻢ ﻧﺦ ﺩﺍﺩ
سریع آوردمش خونه
.
.
.
.
.
.
.
.
..
دکمه پیرهنم که
ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﺭﻭ ﺩﻭﺧﺘﻢ
واااااااااای بر منحرفان
وااااااااااااااای بر فکر ناپاکان

725

ﻣﻦ ﺍﮔﻪ میتونستم ﯾﻪ ﻣﯿﻮﻩ اختراع میکردم ﮐﻪ ﭘﻮﺳﺘﺶ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻧﺎﺭﻧﮕﯽ ﮐﻨﺪﻩ میشد

ﻭ ﺗﻮﺵ ﻫﻢ ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨﯽ ﺳﺮﺥ ﮐﺮﺩﻩ ﻣﺜﻞ ﺍﻧﺎﺭ ﺑﺎ ﻧﻈﻢ ﻭ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﯾﮏ ﺟﺎ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﻦ!