754
ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﯽ ﺁﯾﻔﻮﻥ ﺩﺍﺭﻩ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟
ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، ﻧﻤﯿﺸﻪ !
ﻫﻤﺶ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﻣﯿﺎﯾﻦ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ؟
ﻣﻦ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺳﻌﯽ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، ﻧﻤﯿﺸﻪ !
ﻫﻤﺶ ﺩﺭ ﺭﻭ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻪ
+ نوشته شده در دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ ساعت 5 PM توسط ادمین خروس
|