سال نود و نو مبارک

به بویت زنده‌ام هر جا که هستی
به رویت آرزومندم، کجایی؟

 

784

مرا گفتی بدر پرده دریدم
مرا گفتی قدح بشکن شکستم
مرا گفتی ببر از جمله یاران
بکندم از همه دل در تو بستم

783

مسیر سبز سلام

ممنون که بعد از مدتها بازم سر زدی.. آره هنوز زنده م

تو لینک ها گشتم پیدات نکردم چیزی که جالب بود بیشتر دوستای قدیم توی سال ۹۲ گیر کرده بودن، مثل خودم!

خودتم که هیچ رد و نشونی باقی نزاشتی برای همین اینجا جوابتو دادم..

اگه بازم سر زدی لینکتو بزار

بلاگفا هم نظرات گذشته رو پاک کرده! خیلی حیف شد! آخه چهارتا کامنت کجا رو اشغال میکرد؟!

دو نکته رو فراموش نکنید:

1 : هیچوقت ناامید نشو!

2 : با دهن پر حرف نزن!

781

اگه ريا نباشه يكى از افتخاراتم اينكه تا حالا كادو ولنتاين رو از نزديك نديدم :))

پشت صحنه فوتبالیستها!

779

سلام دوستای تپل توی خونه

امیدوارم حالتون خوب باشه

خانموم یاسمن قول دادن که توی وبلاگ همکار من باشن و پست بذارن...

شب و روزتون بخیر

به خلاقیتش چند میدین؟

تفاوت بله گفتن قلب و عقل

رشته کامپیوتر بهتر متوجه میشن 
 

خیلی حرف توشه..

صف دریافت سبد کالا

774

روزی مریدان نزد شیخ رفتند و از او پرسیدند:

یا شیخ! هنگ بدتر است یا کم بودن پهنای باند؟

شیخ نگاه معنی داری به آنها کرد و فرمود:

هیچکدام! چیزی در اینترنت هست که از هر دوی اینها بدتر و اعصاب خردکن تر است!

مریدان با حیرت به شیخ نگریستند و فرمودند:

يا شیخ! از هنگ بدتر چیست؟

شیخ فرمود: آری ، این جمله می باشد

مشاهده این لینک تنها برای اعضا سايت امکان پذیر است. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید!

بعد از این سخن مریدان نعره ها زدند و گریبان پاره کردندي

و لپ تاپ های خود را به زمین کوبیدندي، فغان كشان به رشته كوهاي آلپ پناه بردندي !!

773

علـم حتی اگر در برگه ی نفر اولِ سالن باشد
دانشجویانی از سرزمین پارس از ته سالن به آن دست پیدا خواهند کرد

772

آقا امروز یه صابون خریدم روش نوشته بود:"با عطر بنفشه ساحل نیل و روغن گیاه الیمی!

بابا ما راضی به این همه زحمت شما نبودیما....

خداییش الان موندم دستمو باهاش بشورم یا بذارم لای نون بخورم ...!

771

دوستم تو دوران مجردى ميخواست دنيارو عوض كنه.
حالا پارسال زن گرفته؛ديروز رفتم خونه شون ديدم نميتونه
كانال تلويزيونو عوض كنه!

770

آقا انقد که صداسیما شبکه "نسیم" آزمایش کرد، مرحوم زکریای رازی واسه کشف "الکل" آزمایش نکرد
اگه همین وقتو رو علم شیمی میذاشتن، میتونستن ی عنصر جدیدبه اسم "نسیمیوم" به جدول تناوبی اضافه کنن. والا...

769

یه بار ساعت 7 صب گزارشگر رادیو برا پخش زنده ازمون مصاحبه گرفت
گفت 3 تا جوون پر انرژی که برا ورزش اومدن
خونسرد گفتیم نه، اومده بودیم کلپچ بزنیم !

768

اگه دستت به چیزی نمیرسه، پات حتما بهش میرسه:|

آموزش حذف کامل اکانت fb


ادامه نوشته

766

از تکنولوژی میخوایم اینقدر پیشرفت نکنه ... 

آخه کثافت من دیگه پول ندارم بخرم :)))

تقلب رسوندن پسرا:

(پشت ﺳﺮی ): ﻣﻬﺪﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﺳﻮﺍﻝ 4 ﺭﻭ
ﺗﻪ ﮐﻔﺸﻢ ﻧﻮﺷﺘﻢ ،
ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺑﺎﻻ ﺯﻭﺩ ﺑﻨﻮﯾﺲ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﺍﮔﺮﻡ
ﺧﻮﺍﺳﺘﯽ ﺩﺭﺵ ﺑﯿﺎﺭ
ﻧﻮﺑﺘﯽ ﺑﺪﻩ ﺑﺮﻩ بچه ها منتظرن :))) 

764

امروز رفتم برف بازی
اینقدر حال داد
برفارو گوله میکردم و پرت میکردم
بعد میدویدم میرفتم زیر جایی که میخوره زمین وا میستادم که بهم بخوره
بعد دوباره ازین ور پرت میکردم میدویدم اونور
خیلی حال داد
میدونم خوب میشم
دکترامم همینو میگفتن :|

763

خوش به حالت

پيشِ‌ خودت هستی

762

تو ﯾﻪ ﭘﺎﺳﺎﮊ ﺭﺍﻩ ﻣﯿﺮﻓﺘﻢ ﮐﻪ ﯾﻬﻮ ﺧﻮﺭﺩﻡ ﺑﻪ
ﯾﻪ ﻧﻔﺮ ﻭ ﺍﻭﻥ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺯﻣﯿﻦ ﺳﺮﯾﻊ ﺭﻓﺘﻢ
ﺑﻠﻨﺪﺵ ﮐﺮﺩﻡ ﻭ ﮔﻔﺘﻢ : ﻭﺍﻗﻌﺎ ﻋﺬﺭﺧﻮﺍﻫﯽ
ﻣﯿﮑﻨﻢ !
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺳﺘﺸﻮ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﺩﯾﺪﻡ ﻃﺮﻑ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ
ﻣﺠﺴﻤﻪ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﻧﮑﻨﯽ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ﺟﻠﻮﯼ
ﻣﻐﺎﺯﻩ ﻣﯿﺬﺍﺭﻥ !
ﺍﻃﺮﺍﻓﻤﻮ ﮐﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﯾﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﺩﺍﺭﻩ
ﺑﻬﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻭ ﯾﻪ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺗﻤﺴﺨﺮ ﻫﻢ ﺭﻭ
ﻟﺒﺎﺷﻪ !
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭﻩ؟ ﺧﺐ ﻣﻦ ﻓﮑﺮ
ﮐﺮﺩﻡ ﺁﺩﻣﻪ !
ﺍﻣﺎ ﯾﺎﺭﻭ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﮕﻔﺖ ! ﺧﻮﺏ ﮐﻪ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﻡ
ﺩﯾﺪﻡ ﺍﻭﻧﻢ ﯾﻪ ﻣﺎﻧﮑﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺳﺖ !

761

قابل توجه کسانی که زیاد میرن در یخچال.

یه پیشنهاد خوب براتون دارم! 

درساتونو خلاصه کنید بزنید رو در یخچال باور کنید روزی ۲۰ بار دوره میشه.. 

من الان با این کار شدم شاگرد دوم، 

ولی فک کنم شاگرد اول کلاسمون یخچالشون از این دو دره هاست کصافط!  

هاپ هاپ...

ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻬﺪﮐﻮﺩﮐﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺗﺒﻠﺖ ﺩﺍﺭﻥ، ﻣﻦ ﺳﻪﺑﺮﺍﺑﺮ ﺳﻦ ﺍﻭﻧﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﯾﻪ ﺗﻠﻔﻦ ﺩﺍﺷﺘﻢ

ﮐﻪﻫﺮﮐﺪﻭﻡ ﺍﺯ ﺩﮐﻤﻪ ﻫﺎﺵُ ﻣﯽ ﺯﺩﻡ ﻣﯽ ﮔﻔﺖ ﻫﺎﭖﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ ﻫﺎﭖ |:  

758

حواستُ جمع کنااااااا
یه بار دیگه ببینم به اون دختره شکلات دادی می زنم لهت می کنما....

757

لامصب چقد امشب هوا سرده....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
هوا داره اينجوري ميكنه كه ما دلمون بغل بخواد... ولي من كه گول هوا رو نميخورم به جاش 2 تا پتو ميندازم روم...

756

  راه حل تضميني براي افزايش سرعت اينترنت :
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
كابل مودمو خم كنيد، اينترنت پشت سيم جمع ميشه ...
بعد يهو ولش كنين! اينترنت با فشارمياد تو مودمتون حالشو مي بريد
تذكر : سيمو زياد نگه نداريد ممكنه اينترنت فشارش خيلي زياد شه , بتركه كف اتاقتون اينترنتي شه

گوگل گوگولی

گوگل عزیز

ای دانایِ توانا

قبولت داریم...

ولی بذار حداقل 2 تا حرف از نوشتمو تایپ کنم بعد حدس بزن

آبرو حیثیتم رفت جلو بابام!!!!!