روزی مریدان نزد شیخ رفتند و از او پرسیدند:

یا شیخ! هنگ بدتر است یا کم بودن پهنای باند؟

شیخ نگاه معنی داری به آنها کرد و فرمود:

هیچکدام! چیزی در اینترنت هست که از هر دوی اینها بدتر و اعصاب خردکن تر است!

مریدان با حیرت به شیخ نگریستند و فرمودند:

يا شیخ! از هنگ بدتر چیست؟

شیخ فرمود: آری ، این جمله می باشد

مشاهده این لینک تنها برای اعضا سايت امکان پذیر است. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید!

بعد از این سخن مریدان نعره ها زدند و گریبان پاره کردندي

و لپ تاپ های خود را به زمین کوبیدندي، فغان كشان به رشته كوهاي آلپ پناه بردندي !!